2/4/2013: Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Δράσεις Β? Ταξης

i1Οι μαθητές της Β? τάξης συμμετείχαν στον εορτασμό για την παγκόσμια ημέρα του παιδικού βιβλίου στις 2 Απριλίου, παρουσιάζοντας βιβλία που διάβασαν στους υπόλοιπους μαθητές.  Κάποιοι τα ανακοίνωσαν στο αμφιθέατρο του σχολείου και κάποιων άλλων αναρτήθηκαν σε ταμπλό στο ισόγειο του σχολείου.

Δράσεις Γ? Ταξης

Οι μαθητές της Γ τάξης ,στα πλαίσια του μαθήματος  της Φιλαναγνωσίας ,ασχολήθηκαν με  την ανάγνωση έργων της κ. Λίτσας  Ψαραύτη, συγγραφέα παιδικών βιβλίων. Διάβασαν τα «Δάκρυα της Περσεφόνης» καθώς  και  το  βιβλίο της «Η μαμά κάνει απεργία». Στην εκδήλωση που έγινε στο σχολείο (28/3/13) παρουσία της  κ. Λίτσας Ψαραύτη ,οι μαθητές  της Γ1 τάξης παρουσίασαν  δραματοποιημένο το  βιβλίο της «Η μαμά κάνει απεργία». Πολύτιμη ήταν η βοήθεια της δασκάλας  της θεατρικής αγωγής. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε ακούστηκε  και το τραγούδι  «Ο εφιάλτης της Περσεφόνης» από τους μαθητές της Γ τάξης.

Την 2 Απριλίου, παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, οι μαθητές της Γ τάξης πήραν μέρος στη γιορτή που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο παρουσιάζοντας:

Σκετς: «Η μαμά κάνει απεργία» (Γ1)

Τραγούδι: «Ο εφιάλτης της Περσεφόνης»  (Γ1, Γ2)

Δράσεις Δ? Ταξης

Στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας το τμήμα Δ1 ασχολήθηκε με μερικά από τα έργα της συγγραφέως Βούλας Μάστορη. Διάβασαν όλοι οι μαθητές τα βιβλία της:”Ένα γεμάτο μέλια χεράκι“, “Πού πήγε το φεγγάρι απόψε” , “Χρίστος, το αγόρι που ταξίδεψε στο μέλλον” και ” Μελλόντια, το κορίτσι που γεννήθηκε στο μέλλον“.

Συγκεκριμένα, το “Πού πήγε απόψε το φεγγάρι”, διασκευάστηκε σε ένα μικρό θεατρικό δρώμενο και παρουσιάστηκε στις 2-4-2013  Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στο αμφιθέατρο του σχολείου. Επίσης οι μαθητές, το βιβλίο ” Χρίστος, το αγόρι που ταξίδεψε στο μέλλον”, το έφτιαξαν με τη μορφή κόμικ.

Δράσεις ΣΤ? Ταξης

Οι μαθητές του ΣΤ1 τμήματος κατά το σχολικό έτος 2012-13 συμμετείχαν στο πρόγραμμα της Φιλαναγνωσίας. Στα πλαίσια του προγράμματος προσκάλεσαν τη συγγραφέα κ. Λίτσα Ψαραύτη η οποία και  ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα τους. Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του προγράμματος χωρίστηκαν  σε ομάδες και  πραγματοποίησαν  τις ακόλουθες δράσεις:

  • Δανείστηκαν βιβλία από τη βιβλιοθήκη του σχολείου  και τη δημοτική βιβλιοθήκη της πόλης μας.
  • Επέλεξαν, διάβασαν, αντάλλαξαν βιβλία και έγραψαν τις εντυπώσεις τους .
  • Στην τάξη διαβάστηκε από τη δασκάλα το βιβλίο της συγγραφέως « Το διπλό ταξίδι». Με αφορμή το βιβλίο οι μαθητές αναζήτησαν πληροφορίες για το ιστορικό γεγονός στο οποίο αναφέρεται – γερμανική κατοχή και προσφυγιά- έπαιξαν το παιχνίδι των ερωτήσεων, έφτιαξαν ακροστιχίδες, σταυρόλεξα, ποιήματα και ζωγραφιές.
  • Στις 28 Μαρτίου 2013, μέρα επίσκεψης της συγγραφέως στο σχολείο,  παρουσίασαν τις εργασίες τους στο χώρο του αμφιθεάτρου και τις πρόβαλλαν σε PowerPoint,  συζήτησαν μαζί της  και της αφιέρωσαν το τραγούδι  «Η  Σαμιώτισσα» ως ένδειξη ευχαριστιών στη Σαμιώτισσα συγγραφέα.
  • Στις 2 Απριλίου 2013 τιμώντας την «Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου» παρουσίασαν  τις εργασίες τους στους μαθητές όλου του σχολείου.

Οι μαθητές δημιούργησαν σταυρόλεξα σχετικά με το βιβλίο “Το Διπλό Ταξίδι”.

Σταυρόλεξο 1 ( Λύση)
Σταυρόλεξο 2 ( Λύση)

Δράσεις Μαθήματος Αγγλικών

Οι μαθητές  του Στ΄1 και του Στ΄2 με τη βοήθεια της καθηγήτριας τους των Αγγλικών, Μαργέλου  Μαρίας, διάβασαν το  βιβλίο «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες» (Αround the world in 80 days). Έπειτα, βρήκανε πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του συγγραφέα, Ιουλίου Βερν (Jules Verne),ζωγράφισαν παγκόσμιο χάρτη και σημείωσαν πάνω σ΄αυτόν την πορεία του ταξιδιού του Φιλέα Φογκ και των συντρόφων του. Μάθανε για τα μεταφορικά  μέσα που χρησιμοποιήθηκαν στο ταξίδι και τέλος φτιάξανε ένα ηλιακό ρολόι.

Οι μαθητές του Ε΄1 με τη βοήθεια της καθηγήτριας τους των Αγγλικών, Βακιάνη Αγγελικής, διάβασαν ιστορίες όπως: ?The tin soldier?, ?Peter  Pan?, ?Don Quixote?, ?The hare and the tortoise?και  γράψανε εντυπώσεις και περιλήψεις.