Όταν ένα θέμα, δηλαδή το προς μάθηση αντικείμενο στην περίπτωση μας για το μάθημα της Γλώσσας της ΣΤ’ δημοτικού, 4η ενότητα “Διατροφή” και στα αγγλικά Unit 2 ” Going to the supermarket” συνδυάζεται και ενοποιείται σε γνώση εκτός διακριτών μαθημάτων, ονομάζεται διαθεματικότητα.
Έτσι, η διδασκαλία της συγγραφής συνταγών χρησιμοποιώντας ορθά την προστακτική και την υποτακτική έγκλιση καθώς και το νέο λεξιλόγιο σχετικό με την διατροφή που ορίζεται από την 4η ενότητα της Γλώσσας ενοποιήθηκε με την διδασκαλία των μονάδων μέτρησης αριθμήσιμων κ μη ουσιαστικών των αγγλικών , σε μια συνταγή της βρετανικής κουλτούρας για τον χειμώνα.
Το αποτέλεσμα ήταν η οργάνωση ενός 3ωρου βιωματικού εργαστηρίου όπου οι μαθητές αυτενέργησαν στη διαδικασία της γνώσης, απαριθμώντας και παρουσιάζοντας τα υλικά, διαβάζοντας και εκτελώντας τις οδηγίες μιας μηλόπιτας με συνοδεία τσαγιού στην μητρική και στην αγγλική γλώσσα.
Η ικανοποίηση που τους προσέφερε η εμπλοκή τους στη διαδικασία της προετοιμασίας του γλυκού και του ροφήματος ήταν μεγαλύτερη της απόλαυσης των δημιουργημάτων τους.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς του ΣΤ1 που με πολύ μεγάλη χαρά και αμεσότητα μας προμήθευσαν με τα απαραίτητα υλικά για την υλοποίηση της δράσης.
Για την παραπάνω δράση συνεργάστηκαν οι: ·Παπαδοπούλου Νίκη,δασκάλα της ΣΤ1.
·Περπερίδου Ιωάννα, δασκάλα.
·Σιδερά Ευανθία, ΠΕ 06.
·Ομάδα γονέων του ΣΤ1.